کلینیک لاغری در صدرا

کلینیک لاغری در صدرا به همراه آدرس و شماره تماس

در این مطلب از وب سایت رسمی پوست و مو به معرفی بهترین کلینیک لاغری در صدرا می پردازیم. اگر به دنبال یک مرکز تخصصی لاغری در محدوده شهرک صدرا هستید، این مطلب را از دست ندهید.

لاغری موضعی در کلینیک های تخصصی لاغری در شهرک صدرا با دستگاه های روز دنیا و بهره گیری از پزشکان متخصص انجام می شود. به درخواست کاربران گرامی در جدول زیر آدرس و شماره تماس برخی از مراکز تخصصی لاغری موضعی با دستگاه در محدوده صدرا درج شده است.

بهترین کلینیک لاغری در صدرا

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر امیرحسین بهاریه یزدی صدرا فاز یک، چهارراه مولانا، جنب داروخانه دکتر گل کار، ساختمان آوا، طبقه اول، واحد 3 09177881170 07136431047
2 کلینیک تناسب اندام دماوند صدرا، درمانگاه دماوند، طبقه دوم 09173297063

بهترین مرکز لاغری موضعی با دستگاه در صدرا

کلینیک هایی که به همراه آدرس و شماره تماس در جدول فوق درج شده است با استفاده از دستگاه های به روز و تخصصی لاغری این امکان را به شما می دهند که بدون نیاز به عمل های تهاجمی، به اندام ایده ال خود برسید. این مراکز تحت نظر پزشکان متخصص و با ارائه خدمات ویژه رضایت زیباجویان عزیز را جلب کرده اند.

بهترین مرکز لاغری موضعی با دستگاه در صدرا

هزینه هر جلسه استفاده از دستگاه لاغری

هزینه جلسات لاغری موضعی با دستگاه با توجه به وسعت ناحیه مورد نظر، دستگاه انتخابی و … محاسبه می شود. اگر به دنبال هزینه لاغری با دستگاه در محدوده صدرا هستیدف با مراجعه به جدول فوق و تماس با کلینیک انتخابیخود، ضمن مشورت با کارشناسان از هزینه آن نیز مطلع شوید.

هزینه هر جلسه استفاده از دستگاه لاغری

نوبت دهی اینترنتی کلینیک لاغری در صدرا

گرفتن نوبت به صورت آنلاین به شما کمک می کند تا بدون اتلاف نوبت مراجعه خود را رزرو نمایید. برای این کار کافیست از لیست بالا روی نام مرکز مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین نوبت مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

کلام آخر:

در این مطلب تلاش کرده ایم بهترین مراکز لاغری موضعی در شهرک صدرا را معرفی کنیم. در صورت هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در خصوص لیست کلینیک های لاغری در این محدوده از قسمت نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *