جوانسازی با لیزر فوتونا در شیراز

جوانسازی با لیزر فوتونا در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس مرکز

در جهت جلوگیری از به وجود آمدن چین و چروک های پوستی بهتر لیزر 4 بعدی فوتونا به عنوان موثر ترین روش شناخته شده است. لیزر فوتونا مدرترین روش جوانسازی پوست است که توسط پزشکان متخصص توصیه می شود. در این مطلب با بهترین مرکز جوانسازی پوست با لیزر فوتونا در شیراز بیشتر آشنا می شوید. با همراه شوید…

لیست مراکز جوانسازی با لیزر فوتونا در شیراز

ردیف نام پزشک آدرس شماره تماس
1 کلینیک زیبایی آرمانی شیراز، قدوسی غربی، نبش کوچه 12 07136314914
09366425520
2 کلینیک به سیما شیراز، میدان مطهری، ابتدای قدوسی غربی 07136283368
3 کلینیک زندیه شیراز ، قدوسى غربى، روبروی كوچه 14 07136306268

هزینه لیزر فوتونا در شیراز چقدر است؟

جوانسازی پوست با لیزر فوتونا تکنیکی موثر در جهت رفع چین و چروک ها پوستی می باشد. هزینه لیزر فوتونا به عوامل مختلفی مانند: دستمزد پزشک، موقعیت جغرافیایی کلینیک، تعداد جلسات مورد نیاز و همچنین میزان عمل چین و چروک های شما بستگی دارد. اما به صورت حدودی هزینه هر جلسه لیزر فوتونا در سال 1402 بین 3 تا 5 میلیون تومان متغییر است.

لیزر فوتونا در شیراز

استفاده از لیزر فوتونا به عنوان یک روش درمانی با ترکیب 4 روش موثر در جهت رفع چین و چروک های پوستی در برترین کلینیک های زیبایی شیراز و همچنین مطب پزشکان متخصص پوست و مو استفاده می شود. این تکنیک با اثرات بسیار عالی خود یکدیگر را تقویت کرده و باعث بهبود مشکلات پوستی و جوان‌سازی پوست شما خواهد شد.

لیزر فوتونا در شیراز

بهترین مرکز لیزر فوتونا در شیراز کجاست؟

کلینیک های زیبایی و مراکز تخصصی جوانسازی پوست زیادی در شهر شیراز با رعایت تمام پورتکل های بهداشتی دوران کرونا مشغول به ارائه خدمت به شما عزیزان هستند. کلینیک زندیه، دکتر شهاب زارع در کلینیک آرمانی حضور دارند و کلینیک به سیما طبق شنیده ها به عنوان مراکز معتبر جهت انجام لیزر فوتونا مشغول به فعالیت هستند.

نوبت دهی اینترنتی مرکز لیزر فوتانا در شیراز

گرفتن نوبت به صورت آنلاین به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و هزینه های زیادی بتوانید نوبت مراجعه خود را دریافت کنید. برای این کار کافیست از جدول بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

عوارض لیزر فوتونا

این تکنیک تایید شده از طرف برترین پزشکان متخصص پوست است و عوارض شدیدی به دنبال ندارد. اما میتواند در برخی از افراد با عوارض زیر همراه شود:

  • افزایش قرمزی پوست تا 24 ساعت
  • خشک شدن سلول های پوستی بر اثر لایه برداری تا پنج روز بعد

توجه داشته باشید که این عوارض به سرعت بعد از یک روز تا یک هفته به صورت کامل از بین خواهند رفت.

نظرات در مورد لیزر فوتونا

درباره لیزر فوتونا و مزایای آن نظرات زیاد و متنوعی وجود دارد. طبق بررسی های انجام داده شده توسط تیم کلینیک زیبایی اکثر کسانی که از این دستگاه لیزر استفاده کرده اند معتقد بودند که میتواند در جهت درمان آسیب های پوستی مانند جای جوش، لکه پوستی و چین چروک ها بسیار موثر بوده است.

هر گونه کپی برداری از لیست بالا بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما