تزریق پروفایلو به همراه مزایا و معایب آن

با بالا رفتن سن اولین نشانه های پیری به سراغ شما می آید تزریق ژل پروفایلو میتواند معجزه پیشگری و یا حتی از بین برن چین و چروک های صورت شما باشد. پروفایتو به عنوان یکی از روش هاییی است که می‌تواند پیری را به تاخیر بیاندازد. در این مقاله از سایت کلینیک زیبایی شما را با عوارض، مزایا و همچنین معایب این ژل بیشتر آشنا می کنیم.

پروفایلو چیست؟

برای جوان سازی پوست راه های متعددی وجود دارد اما امروزه و در قرن بیست و یکم، یکی از بهترین راه های جوان سازی پوست، بدون عمل جراحی، استفاده از ژل پروفایلو و تزریق آن به زیر پوست می باشد. این اقدام، علاوه بر رفع چین و چروک صورت، حالت ارتجاعی و رطوبت پوست را نیز بهبود می بخشد.
در پوست یک فرد جوان، مقدار مناسبی کلاژن و آلاستین وجود دارد اما با افزایش سن، ترشح این دو ماده در بدن کاهش پیدا کرده و پوست چروکیده و پیر می شود. ژل پروفایلو که از هیالورونیک اسید ساخته شده، به حل این مشکل کمک می کند و بافتی شبیه به یک پوست جوان را برای فرد به وجود می آورد.
ژل پرو فایلو با داشتن تکنولوژی پیشرفته در بافت خود، به بازسازی ساختارهای پوستی کمک می کند.

نقاط تزریق ژل پروفایلو

این ژل در 5 نقطه از هر طرف صورت تزریق می گردد.
این تکنیک برای یک سوم پایینی صورت طراحی شده است؛ چرا که یک سوم پایینی صورت به دلیل پدیده ی افزایش سن، مستعد ابتلا به آتروفی (کاهش حجم) پوست می باشد و پروفایلو به دلیل رها کردن آرام و پیوسته ی هیالورونیک اسید تولید 4 نوع کلاژن و آلاستین را تحریک کرده و نهایتا به جوان شدن پوست منجر می گردد.

نقاط تزریق ژل پروفایلو

اگر به دنبال دکتر تزریق ژل در شیراز هستید تا با مهارت های خود این ژل را در نقاط خود تزریق کند می توانید به لینک درج شده مراجعه کنید. اطلاعات این پزشکان در لینک درج شده قرار گرفته است.

مراقبت های پس از تزریق ژل پروفایلو

از آنجا که هیالورونیک اسید نقش آب رسانی را برای پوست بازی می کند پیشنهاد ما این است که پس از عمل، به صورت مرتب و به مقدار کافی آب بنوشید.
همچنین از آرایش کردن پس از انجام تزریق خود داری نمایید. البته استفاده از مواد آرایشی معدنی اشکالی ندارد. همچنین فعالیت های روزانه ی خود را می توانید بدون هیچ مشکلی انجام دهید

مزایای تزریق ژل پروفایلو چیست؟

اغلب مردم برای تزریق ژل پروفایلو، بیشتر، مابین گونه و چانه، که افتادگی بیشتری را دارد انتخاب می کنند اما واقعیت این است که این ژل برای قسمت های دیگر صورت و حتی پیر شدن دست ها نیز مفید می باشد.
به طور کلی تزریق ژل پروفایل، می تواند مزایای زیر را برای افراد به دنبال داشته باشد:

  • احیای درخشندگی پوست صورت
  • بهبود بافت و رنگ پوست
  • افزایش قوام و حالت ارتجاعی بدن
  • آب رسانی به پوست

مزایای تزریق ژل پروفایلو چیست؟

چند بار تزریق پروفایلو مورد نیاز است؟

برای ایجاد نتیجه ی بیشتر و رضایت بیمار، ما به شما پیشنهاد می دهیم تا 4 میلی لیتر پروفایلو را در 2جلسه (هرکدام دو میلی لیتر)با فاصله ی یک ماه تزریق کنید.
در موارد پیری شدیدتر پوست تا 8 میلی لیتر دارو در 4جلسه ی درمانی مورد نیاز می باشد.

عوارض جانبی پروفایلو چیست؟

تزریق ژل پروفایلو عوارض کمی را به دنبال دارد از جمله قرمزی پوست در محل تزریق ژل مانند لب ها، به همراه کمی خارش و همچنین حساسیت به لمس و تورم در ناحیه ی درمانی.
البته اگر شما به یک پزشک متخصص خوب مراجعه کنید چنین ناراحتی هایی نیز به دنبال نداشته و عوارض جانبی به شکل ضعیف تری بروز پیدا می کنند.
البته عفونت هم یکی از عوارض بعد از عمل است که با وجود پزشکان زبده ، این امر به شکل قابل توجهی کاهش پیدا می کند.

تفاوت فیلر های دیگر و ژل پروفایلو چیست؟

پروفایلو بر خلاف فیلرهای دیگر باعث افزایش حجم صورت نشده و با تحریک مجدد سلول های بنیادی، ریشه مشکل افتادگی و پیری پوست را حل می کند. این در حالی است که فیلرهای دیگر فقط و فقط به صورت و بدن حجم می دهند.
تزریق ژل پروفایلو هر دو لایه ی پوست و چربی را به حالت اولیه ی خود برگردانده و تولید هر چهار نوع کلاژن را در پوست تسریع می کند.

پروفایلو بهتر است یا هایفوتراپی؟

پروفایلو در واقع یکی از پر غلظت ترین هیالورونیک اسیدهای موجود در بازار است که نه تنها در آبرسانی پوست بلکه در فرمدهی و رفع شلی پوست تاثیر می گذارد. این روش درمانی به تنهایی و در ترکیب با سایر روشها در جوانسازی پوست تاثیر دارد. این محصول به مدت28 روز در پوست باقی می ماند و 4 نوع کلاژن متفاوت و الستین را با آزاد سازی تدریجی هیالورونیک اسید تحریک می کند.و این انگیزش منجر به بهبود کیفیت و سفتی پوست خواهد شد.
در مورد هایفو که کاربرد زیبایی آن از سال 2008 آغاز شد و در سال 2009 توسط FDA در لیفت ابرو بکار رفت باید گفت این وسیله در سال 2014 توسط FDA جهت بهبود خطوط و چروک های گردن و بالای قفسه سینه تایید شد. یکی دیگر از کاربردهای هایفو در درمان تومورهاست. این روش بیشتر در ایجاد لیفت صورت بویژه در افراد جوانتر که نمی خواهند ریسک جراحی و عوارض آن را داشته باشند مناسب است.هایفو چندین مزیت زیبایی دارد از جمله: کاهش چین و چروک، سفت کردن پوست شل گردن، لیفت گونه، ابرو و پلک، بهبود زاویه فکی و سفتی پوست و خطوط دکولته می گردد.

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *