اوزون تراپی مو در شیراز

اوزون تراپی مو در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس مرکز

در این مطلب از وب سایت رسمی پوست و مو به معرفی مراکز تخصصی اوزون تراپی مو در شیراز با بهترین دستگاه می‌پردازیم. اگر به دنبال یک مرکز خوب برای برطرف کردن موهای آسیب دیده خود هستید این مطلب را از دست ندهید.

اوزون تراپی مو یکی از تکنیک های موثر برای درمان موهای آسیب دیده است که در شهر شیراز با بهترین دستگاه های روز دنیا در مراکز تخصصی انجام می شود. به درخواست شما عزیزان در جدول زیر آدرس و شماره تماس بهترین مراکز برای اوزون تراپی مو در شیراز را درج کرده ایم.

مراکز اوزون تراپی مو در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تلفن
1 سالن تخصصی احیا و صافی مو صدف المعی شیراز، فرهنگ شهر، نبش کوچه 36، مجتمع طبیعت، ورودی A، طبقه اول، واحد 13 09378883863
2 مرکز مراقبت های پوستی رخ افسان شيراز، خيابان قصردشت، کوچه 54، ساختمان گلبرگ، نيم طبقه اول، واحد 2 09173110852
09032811950
3 سالن زیبایی گل نیلوفر اسپا شیراز، بلوار ستارخان، کوچه 6 09172262596
4 سالن زیبایی آذین مهر شیراز، بلوار سفیر شمالی، نبش کوچه 21 07138313360
09364855455
5 سالن زیبایی دنیز شیراز، ستارخان، نبش خیابان نمازی، ساختمان چرم پروین، طبقه سوم 09177189972
6 سالن زیبایی فیروزه شیراز، قدوسی غربی، بین کوچه 13 و 15، ساختمان بزرگ زاده، طبقه فوقاني لوازم ساختماني گارنت، طبقه 4 09024001415
7 سالن زیبایی و مرکز مراقبت از پوست آرزو استار شیراز، خیابان پاسداران، روبروی محمدرسوال الله، ساختمان تیرازیس، طبقه اول، واحد 2 09179928623
8 مراقبت از پوست و مو سبا کارگر شیراز، پاسداران، خیابان مبعث، کوچه 11، روبرو پارک حدیث، سالن هوران 09178559407

بهترین مرکز اوزون تراپی مو با دستگاه در شیراز

سالن هایی که به صورت تخصصی در زمینه اوزون تراپی مو در شیراز فعالیت می کنند با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و به روز ترین دستگاه های موجود در بازار این تکنیک را برای درمان موهای آسیب دیده شما انجام می دهند. از آنجایی که پیدا کردن یک سالن تخصصی در این زمینه دشوار است ما در جدول فوق برخی از بهترین ها در شیراز را معرفی کرده ایم.

بهترین مرکز اوزون تراپی مو با دستگاه در شیراز

هزینه اوزون تراپی مو در شیراز چقدر است؟

هزینه اوزون تراپی مو بسته به حجم، اندازه مو ها،دستمزد، کیفیت و برند مواد اولیه مصرفی متفاوت است. برای اطلاع از قیمت دقیق این کار با مراجعه به جدول فوق با سالن انتخابی خود تماس گرفته و از هزینه های اوزون تراپی مطلع شوید.

اگر به دنبال مرکز تخصصی کراتینه مو هستید، آدرس و شماره تماس سالن های تخصصی در این زمینه در لینک درج شده قرار گرفته است.

هزینه اوزون تراپی مو در شیراز چقدر است؟

فواید اوزون تراپی مو

این تکنیک یکی از روش های درمانی جدید برای جلوگیری ریزش مو است همچنین میتوان به عنوان موثرترین روش های از بین بردن آسیب های مو در نظر گرفت. فواید دیگر این تکنیک عبارت است از:

  • جلوگیری بی نظیر از ریزش مو
  • رفع کامل شوره، حساسیت و خارش
  • پر پشت شدن آن به دلیل افزایش ضخامت هر تار مو
  • افزایش فوق العاده در دوام و ماندگاری مو
  • خوش رنگ شدن و افزایش جلای طبیعی

ماندگاری اوزون تراپی مو

سوالی که برای افراد پیش می آید این است که ماندگاری اوزون تراپی مو است و با توجه به کیفیت مواد مصرفی کاملا متفاوت می باشد. اما به صورت معمولا ماندگاری آن بین 6 تا 8 ماه است. اگر موهای شما بسیار ضعیف و شکننده است می توانید در سال 2 بار این کار را انجام دهید تا فولیکول های مو تقویت شوند و از خشکی پوست سر جلوگیری شود.

نوبت دهی آنلاین بهترین مرکز اوزون تراپی در شیراز

این روزها تمایل مردم به نوبت دهی غیر حضوری و آنلاین زیاد شده است. اگر به دنبال یک مرکز خوب برای اوزون تراپی می گردید، با مراجعه به جدول فوق و تماس با شماره مندرج در آن، می توانید نوبت مشاوره و انجام خدمات اوزون تراپی خود را به صورت آنلاین دریافت نمایید.

کلام آخر

در این مطلب تلاش شده است با مراکز تخصصی اوزون تراپی مو در شیراز آشنا شوید. در صورت هرگونه پیشنهاد و یا انتقاد از این محتوا در قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *