بهترین دکتر لیزر مونالیزا تاچ در شیراز

بهترین دکتر لیزر مونالیزا تاچ در شیراز

بهترین دکتر لیزر مونالیزرا تاچ در شیراز را در لیست زیر به شما معرفی کرده ایم تا جهت جوانسازی و زیبایی ناحیه تناسلی خود، اقدام کنید. با ما همراه شوید.

بهترین دکتر لیزر مونالیزا تاچ در شیراز

ردیف نام پزشک متخصص نشانی شماره تماس
1 دکتر پیمانه دهقانی شیراز ، خیابان زرگری، مطهری شمالی، نبش کوچه 19، جنب بیمارستان دکتر خدادوست،مجتمع پزشکی ستارخان، طبقه زیرین 07136271607
2 دکتر لیلا ساریخانی شیراز، بلوار پاسداران، روبروی درمانگاه محمد رسول الله، ساختمان تیرازیس، طبقه 5، واحد 16 07138447185
09029999807
3 دکتر محبوبه محمد زاده شیراز، میدان دانشجو، ساختمان ارم 2، طبقه فوقانی دروخانه امین علی 07132272722
09337593002

نوبت دهی اینترنتی مرکز لیزر مونالیزا تاچ در شیراز

گرفتن نوبت به صورت آنلاین باعث می شود تا بدون اتلاف وقت نوبت خود را دریافت کنید. این قابلیت از طریق وب سایت پوست و مو در دسترس قرار گرفته است. کافیست از لیست بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت دریافت نوبت آنلاین با توجه به جدول زمانبندی، نوبت خود را رزرو نمایید.اگر برای زیبایی ناحیه تناسلی به دنبال متخصص در زمینه تزریق ژل به واژن در شیراز هستید، برخی از بهترین متخصصین را در لینک درج شده معرفی کرده ایم.

نوبت دهی اینترنتی مرکز لیزر مونالیزا تاچ در شیراز

مشاوره آنلاین با متخصص لیزر مونالیزرا تاچ

گرفتن مشاوره به صورت غیر حضوری در طول درمان قطعا از واجبات است. در لیست بالا با کلیک روی نام دکتر مورد نظر وارد پروفایل وی شوید و از قسمت چت آنلاین در پروفایل پزشک، به صورت مستقیم با ایشان در ارتباط باشید.

تعداد جلسات لازم برای لیزر مونالیزا تاچ

تعدا جلسات مورد نیاز برای لیزر مونالیزا تاچ به عوامل مختلفی مانند نوع پوست، رنگ و ضخامت مو، منطقه قابل پوشش و نتایج مورد انتظار بستگی دارد. توصیه پزشک برای هر فرد نسبت به تعداد جلسات با هم فرق دارد. به طور کلی، برای رسیدن به نتیجه موثر، معمولاً تعداد چندین جلسه لازم است. بین هر جلسه، فاصله زمانی تعیین شده طبق دستور پزشک تا پوست بتواند بهبود یابد و فرآیند زمان بر راه اندازی سلول‌های پوست را طی کند. گاهی اوقات تا 6-8 جلسه لیزر ممکن است نیاز باشد.

تعداد جلسات لازم برای لیزر مونالیزا تاچ

هر گونه کپی برداری از لیست بالا بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *