بهترین قرص لاغری

معرفی بهترین قرص لاغری و نحوه عملکرد آن

راه حل های مختلفی برای لاغری وجود دارد. بهترین قرص لاغری در این روش ها استفاده می شود و به عنوان یک روش موثر در کاهش وزن به حساب می رود. در این مقاله از وب سایت پوست و مو شما را با پرفروش ترین قرص های لاغری آشنا می کنیم.

این قرص‌ها برای بعضی گروه‌های سنی مناسب نیستند. به طور معمول پزشکان قرص‌ های لاغری را برای افرادی با شاخص تودۀ بدنی یا به‌اختصار بی. ام. آی (BMI) 30 به بالا یا برای فرد با بی. ام. آی 27  و مبتلا به بیماری‌های مرتبط با افزایش وزن مثل دیابت یا فشار خون بالا تجویز می‌کنند.

5 تا از بهترین قرص لاغری و نحوه عملکرد آن

قرص های لاغری از طریق یک یا چند مکانیسم زیر کار می کنند:

  • کم کردن اشتها، باعث می شود احساس سیری بیشتری کنید تا کالری کمتری بخورید.
  • کاهش جذب مواد مغذی مانند چربی، باعث می شود کالری کمتری دریافت کنید.
  • افزایش چربی سوزی باعث می شود کالری بیشتری بسوزانید.

معرفی بهترین قرص لاغری و نحوه عملکرد آن

در ادامه شما را با 5 تا از بهترین قرص های لاغری آشنا می کنیم. با ما همراه شوید:

عصاره گارسینیا کامبوجیا

گارسینیا کامبوجیا پس از نمایش در شوی دکتر اوز در سال 2012 در سراسر جهان محبوب شد. پوست میوه حاوی اسید هیدروکسی سیتریک (HCA) است که این ماده به عنوان یک قرص لاغری به بازار عرضه می شود. مطالعات حیوانی نشان می دهد که می تواند یک آنزیم تولید کننده چربی در بدن را مهار کند و سطح سروتونین را افزایش دهد و به طور بالقوه به کاهش اشتها کمک کند.

عصاره گارسینیا کامبوجیا

یک بررسی در سال 2011 که به 12 مطالعه روی گارسینیا کامبوجیا نگاه کرد، نشان داد که به طور متوسط ​​باعث کاهش وزن حدود 2 پوند (0.88 کیلوگرم) در طی چند هفته می شود.

عوارض جانبی: هیچ گزارشی مبنی بر عوارض جانبی جدی وجود ندارد، اما برخی گزارش‌ها حاکی از مشکلات خفیف گوارشی هستند.

در لینک درج شده می توانید با بهترین کلینیک های لاغری آشنا شوید. با ما همراه باشید.

هیدروکسی کات

Hydroxycut بیش از یک دهه است که وجود دارد و در حال حاضر یکی از محبوب ترین مکمل های کاهش وزن در جهان است.چندین نوع مختلف وجود دارد، اما رایج ترین آنها به سادگی “Hydroxycut” نامیده می شود. حاوی چندین ماده است که ادعا می شود به کاهش وزن کمک می کند، از جمله کافئین و چند عصاره گیاهی.

عوارض جانبی: اگر به کافئین حساس هستید، ممکن است دچار اضطراب، بی قراری، لرزش، حالت تهوع، اسهال و تحریک پذیری شوید.

کافئین

کافئین رایج ترین ماده روانگردان مصرفی در جهان است که به طور طبیعی در قهوه، چای سبز و شکلات تلخ وجود دارد و به بسیاری از غذاها و نوشیدنی های فرآوری شده اضافه می شود. کافئین یک تقویت کننده متابولیسم شناخته شده است و اغلب به مکمل های تجاری کاهش وزن اضافه می شود.

عوارض جانبی: در برخی افراد، مقادیر زیاد کافئین می تواند باعث اضطراب، بی خوابی، بی قراری، تحریک پذیری، حالت تهوع، اسهال و سایر علائم شود. کافئین همچنین اعتیادآور است و می تواند کیفیت خواب شما را کاهش دهد.

اورلیستات (Alli)

Orlistat یکی از بهترین قرص های لاغری است که بدون نسخه با نام Alli و با نسخه Xenical به فروش می رسد. این قرص کاهش وزن با مهار تجزیه چربی در روده عمل می کند و باعث می شود کالری کمتری از چربی دریافت کنید.طبق یک بررسی بزرگ از 11 مطالعه، اورلیستات می تواند کاهش وزن را 6 پوند (2.7 کیلوگرم) در مقایسه با یک قرص ساختگی افزایش دهد.

عوارض جانبی: این دارو عوارض گوارشی زیادی دارد، از جمله مدفوع شل، چرب، نفخ، حرکات مکرر روده که کنترل آن سخت است و غیره. همچنین ممکن است به کمبود ویتامین های محلول در چربی، مانند ویتامین های A، D، E و K کمک کند.معمولاً توصیه می شود در حین مصرف اورلیستات از رژیم غذایی کم چرب پیروی کنید تا عوارض جانبی به حداقل برسد.

کتون تمشک

کتون تمشک یکی از بهترین قرص لاغری است که در تمشک یافت می شود و بوی متمایزی دارد.یک نسخه مصنوعی از کتون های تمشک به عنوان مکمل کاهش وزن فروخته می شود.در سلول های چربی جدا شده از موش ها، کتون های تمشک تجزیه چربی را افزایش می دهند و سطح هورمونی به نام آدیپونکتین را افزایش می دهند که اعتقاد بر این است که با کاهش وزن مرتبط است.

کتون تمشک

اثربخشی: مطالعه واحدی بر روی کتون‌های تمشک در انسان وجود ندارد، اما یک مطالعه موش‌ها با استفاده از دوزهای زیاد نشان داد که این کتون‌ها باعث کاهش افزایش وزن می‌شوند .هیچ مدرکی مبنی بر اینکه کتون‌های تمشک باعث کاهش وزن در انسان می‌شوند وجود ندارد، و مطالعات موش‌ها که نشان می‌دهد این ماده مؤثر است، از دوزهای زیادی استفاده کردند.

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *