روش های خانگی بزرگ کردن سینه

روش های خانگی بزرگ کردن سینه با 12 تکنیک

آیا با روش های بزرگ و سفت کردن سینه آشنایی دارید؟ هر خانمی تمایل دارد که یک سینه بزرگ و خوش فرم داشته باشد. تکنیک های جراحی به شما در این زمینه کمک میکند اما روش های خانگی بزرگ کردن سینه نیز میتواند بسیار موثر باشد. در این مقاله سعی کرده ایم موثرترین روش های خانگی بزرگ کردن سینه در بانوان را بررسی کنیم. با ما همراه شوید..

ساختار پستان از بافت چربی، غدد لنفاوی و همبند تشکیل شده است. بافت پستان در دوران بلوغ، دوره قاعدگی، حاملگی و حتی یائسگی عوض می شود. در دوره بلوغ، پستان به تغییر هورمون در بدن واکنش می دهد و شروع به رشد خواهد کرد. پروژسترون و استروژن 2 هورمون اصلی هستند که مسئول رشد سینه در زنان هستند.

روش های خانگی بزرگ کردن سینه

موثرترین روش های خانگی بزرگ کردن سینه که با استفاده مداوم در تغییر سایز این اندام تاثیرگذار هستند عبارت است از:

نقش ورزش در داشتن سینه های بزرگ

بعضی از تمرینات خاص در ورزش بدنسازی مانند بنچ و پرس سینه، با فشار عادی و فشار به دیوار، به کمک فشرده سازی قفسه سینه می توانند به طور قابل توجهی به بزرگ کردن سینه ها کمک کنند.

بزرگ کردن سینه با ماساژ

ماساژ دادن سینه هایتان به طور مرتب می تواند اندازه سینه را به شدت بزرگ کند. ماساژ دو تاثیر مهم خواهد داشت، اول گردش خون را بهتر میکند و در مرحله دوم، بافت های پستان را گسترش می دهد. شما می توانید از روغن بادام یا روغن زیتون برای ماساژ سینه استفاده کنید.

نحوه ماساژ سینه برای بزرگ کردن آن

  • مقداری از روغن را روی کف دست خود بریزید و آن را بین دستان تان گرم کنید.
  • دستان خود را روی سینه هایتان قرار دهید و رو به داخل با حرکات دایره ای آن ها را ماساژ دهید.
  • هر صبح زود 100 تا 300 دایره و دوباره قبل از خواب این حرکت را انجام دهید.
  • یک تا دو بار در روز برای 1 تا 2 ماه تکرار کنید.

نحوه ماساژ سینه برای بزرگ کردن آن

آب پیاز

اگرچه عجیب به نظر می رسد ولی آب پیاز به عنوان روش های خانگی بزرگ کردن سینه و همچنین سفت شدن آن شناخته شده است. مقداری پیاز که سینه ها را بچوشاند بردارید. پیازها را رنده کنید که آب آن خارج شود. آب آن را در شب روی سینه ها قرار دهید و صبح با آب بشویید.

دانه شنبلیله

طبق گفته متخصصین گیاهان دارویی، دانه شنبلیله یکی از مواد تشکیل دهنده برتر در لیست داروهای خانگی برای بزرگ کردن سینه است. این گیاه هورمون هایی مانند پروژسترون و استروژن را به منظور بزرگ کردن سینه ترویج می کند. علاوه بر این، حتی می تواند تولید شیر را برای مادران شیرده نیز افزایش دهد.

نحوه استفاده:

¼ فنجان پودر دانه شنبلیله را با مقداری آب مخلوط کنید تا تبدیل به خمیر شود. خمیر را روی سینه خود اعمال کنید و آنها را به آرامی ماساژ دهید. بعد از 10 دقیقه، با آب آن را تمیز کنید. دو بار در روز این کار را انجام دهید.

نقش دانه رازیانه در داشتن سینه های بزرگ

این یکی از بهترین محرک ها در فهرست داروهای خانگی برای بزرگ کردن سینه است. غنی از فلاونوئید هاست و میتواند سطح استروژن بدن شما را افزایش دهد و همچنین بافت پستان را به رشد تشویق کند. علاوه بر این، همچنین تولید شیر در مادران شیرده را افزایش می دهد.

نحوه استفاده از دانه رازیانه :

یک قاشق غذاخوری روغن کبد ماهی کاد را با 2 قاشق چای خوری دانه رازیانه مخلوط کرده و آن را در یک ظرف حرارت دهید. پس از اینکه دانه ها قرمز شدند، آن را تحت فشار قرار داده و اجازه دهید سرد شود. سینه های خود را به آرامی با استفاده از آن روغن به مدت 10 دقیقه ماساژ دهید. بعد از 30 دقیقه، با استفاده از آب گرم تمیز کنید. یک تا دو بار در روز برای 1 تا 2 ماه انجام دهید.

شبدر قرمز

ماده 4 phytoestrogens از شبدر چیزی است که آن را در لیستی از داروهای خانگی برای بزرگ شدن پستان قرار می دهد. اعتقاد بر این است که اندازه سینه را افزایش داده و همچنین استحکام آن را به طور طبیعی زیاد می کند.

نحوه استفاده:

  • 1 تا 2 قاشق چای خوری گل خشک را در آب داغ بریزید.
  • اجازه دهید حدود 30 دقیقه دم بکشد.
  • آن را فشار داده و 2 تا 3 بار در روز مصرف کنید.
  • برای چند ماه این کار را انجام دهید.

پیوراریا میریفیکا

دلیل وجود این گیاه در لیست داروهای خانگی برای بزرگ کردن سینه این است که می تواند اندازه سینه های شما را تا 80٪ افزایش دهد. حاوی فیثواستروژن هایی مانند ژنیت سین، میزوسترول و دئوکسی میروسترول است که می تواند به شما کمک کند سطح هورمون در بدن شما را متعادل نگه دارید، بنابراین رشد سالم سینه را تحریک می کند.

نحوه استفاده:

اشکال متعددی از مکمل پیوراریا میریفیکا مانند صابون، ژل، کرم های موضعی و حتی قرص ها و کپسول ها در بازار وجود دارد. توصیه می شود 250 میلی گرم دو بار در روز مصرف کنید. در مورد محصولات موضعی، شما می توانید دو بار در هر روز برای حدود 5 دقیقه اعمال کنید. برای دستیابی به نتایج مورد نظر، این روش ها را حداقل 3 ماه انجام دهید.

داشتن سینه های بزرگ با روغن گندم

این روغن را می توان در فرایند بزرگ کردن سینه ها استفاده کرد. استفاده از آن در ماساژ دادن سینه ها، جریان خون را در سینه ها افزایش داده، آن را تغذیه کرده و همچنین اکسیژن مورد نیاز برای متابولیسم مناسب را بهبود می بخشد. علاوه بر این، غنی از ویتامین E است که برای حفظ سفتی سینه مفید عمل می کند.

نحوه استفاده:

سینه های خود را با حرکت دایره ای و با چند قطره روغن گندم به مدت 10 دقیقه ماساژ دهید.
2 تا 3 بار هر روز برای 1 ماه این کار را انجام دهید.

گیاه ساپالمتو یا نخل اره ای

یکی دیگر از گیاهان عجیب و غریب در لیست درمان های خانگی برای بزرگ کردن سینه است. اسیدهای چرب و مواد مغذی در آن می تواند رشد بافت پستان را تحریک کند، بنابراین ظاهر و اندازه سینه های شما را بهبود می بخشد.

شما می توانید این گیاه را در چای، قرص یا کپسول های موجود در بازار پیدا کنید.

نحوه استفاده:

برای دو ماه 2 تا 3 فنجان چای مصرف کنید.
در مورد این مکمل، می توانید 160 میلی گرم که حاوی لیپید ها و استروئید های 85 تا 95 درصد استبرای دو بار در هر روز مصرف کنید اما فقط پس از مشاوره با پزشک، مصرف آن را شروع کنید.

یام وحشی

ماده ای در فهرست داروهای خانگی برای افزایش اندازه پستان که توسط پزشکان طب سنتی پیشنهاد شده است، یام وحشی است. با phytoestrogens، می تواند شما را در رشد بافت سینه کمک کند.

نحوه استفاده:

شما می توانید مکمل های خود را از هر کپسول یا چای دریافت کنید.
همچنین شما می توانید سینه های خود را با کرم آن ماساژ دهید که به پروژسترون برای جذب بهتر کمک می کند. انجام دو بار در روز برای دو ماه نتیجه می دهد.

تربچه

عناصر تهاجمی قوی تربچه می تواند کمک کند که تحریک جریان خون به بافت های پستان شود، بنابراین افزایش اندازه پستانرا به طور طبیعی به دنبال دارد. دلیلش این است که تربچه در لیست داروهای خانگی برای افزایش پستان توصیه می شود و به عنوان بهترین روش برای بهبود اندازه سینه به طور موثر و افزایش گردش خون به طور طبیعی در منطقه پستان شناخته شده است.

مصرف موز برای داشتن سینه های بزرگ

موز به عنوان یک آرامش دهنده طبیعی برای ماهیچه ها شناخته می شود و همچنین غنی از پتاسیم و منیزیم است که می تواند به طور موثر اندازه سینه های زنان را به طور طبیعی بهبود بخشد. به همین دلیل است که موز در لیست داروهای خانگی برای بزرگ کردن سینه ضروری است. با این حال، برای بهترین نتیجه، شما باید موز رسیده فیبری را به جای موز گوشتی انتخاب کنید.

توصیه

تمام درمان های خانگی برای افزایش سایز سینه در بالا ذکر شد. همه اینها به طور کامل برای استفاده ایمن و طبیعی هستند اما شما نباید از بعضی از این داروها به طور هم زمان استفاده کنید زیرا این امر باعث عوارض غیر منتظره ای خواهد شد. اگر با این تکنیک ها نتوانسته اید به سایز دلخواه سینه برسید میتوانید از عمل پروتز سینه نیز استفاده کنید.

اشتراک‌گذاری