مراکز میکرو اسکالپ در شیراز

مراکز میکرو اسکالپ در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

با میکرواسکالپ جاهایی از سر که به دلایل مختلف مثل جراحی یا ضربه و یا بخیه خالی شده و رویش مو مجدد نداشته است، پر می شود. این تکنیک برای کسانی که نمی خواهند هزینه زیادی برای پر کردن جای خالی موهای خود پرداخت کنند، بسیار مناسب است. وب سایت پوست و مو در جدول زیر لیست کاملی از مراکز تخصصی میکرو اسکالپ در شیراز را به همراه آدرس و شماره تماس قرار داده است.

لیست مراکز میکرو اسکالپ در شیراز

در جدل زیر کلینیک های معتبر میکرو اسکالپ در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس قرار گرفته است:

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 کلینیک تخصصی آریان شیراز، ستارخان، نبش کوچه ۹ 07136491604
2 مرکز تخصصی الهه رضایی شعبه 1: شیراز، ستارخان، مجتمع خضرا
شعبه 2: شیراز، ارم، کوچه 4
09358881131
3 مرکز تخصصی میکرواسکالپ سارا غلامی شیراز، خیابان قصردشت، بین کوچه 38 و 40، جنب خشکبار تفرشی، ساختمان تفرشی 09173800954

میکرو اسکالپ کف سر در شیراز

واژه اسکالپ به معنی کف سر و یا پوست سر است. این تکنیک زیبایی برای از بین بردن جای خالی موهای ریخته شده در نظر گرفته می شود. تکنیک میکرو اسکالپ کف سر برای افرادی که قسمتی از از موهای سرشان ریخته و یا کم پشت شده است بسیار مناسب است. در شیراز کلینیک های تخصصی تحت نظر پزشک متخصص با بهره گیری از کادری مجرب و به روزترین تکنیک های دنیا در این زمینه با رعایت پروتکل های بهداشتی اسکالپ سر را انجام می دهند.

شهر شیراز به دلیل داشتن مراکز و پزشکان متخصص در زمینه زیبایی توانسته جایگاه خوبی در بین دیگر شهرهای ایران داشته باشد. اگر به دنبال بهترین کلینیک میکرو اسکالپ در این شهر هستید، به جدول زیر مراجعه نمایید.

نوبت دهی اینترنتی مرکز میکرو اسکالپ در شیراز

برای دریافت نوبت از مرکز مورد نظر ابتدا باید روی اسامی کلیک کنید و وارد پروفایل پزشک شوید. سپس نوبت خود را بر اساس ساعت و روز حضور پزشک مشخص کنید و بر روی دکمه تایید کلیک فرمایید.

هزینه میکرو اسکالپ در شیراز

برای کسانی که نمی خواهند هزینه زیادی برای پر کردن جای خالی سر خود پرداخت کند، این تکنیک مناسب ترین روش است. هزینه میکرو اسکالپ بسته به دستمزد پزشک، موقعیت جغرافیایی کلینیک، تعداد جلسات مورد نیاز و … تعیین می‌شود. برای اطلاع از قیمت دقیق آن به کلینیک انتخابی خود مراجعه نمایید.

میکرو اسکالپ کف سر چگونه انجام می شود؟

روش اس ام پی یا اسکالپ سر، هم با دستگاه میکروپیگمنتیشن و هم رول در شیراز انجام می گردد. ظرافت کار در میکرو بیشتر از رول هست چون مناطق خالی را با طراحی و دور و نزدیک کردن نقاط، سایه گذاری می‌کند.
تنها حسن رول، حجم وسیع کار با فواصل منظم است، که در هر صورت بهتر است منظم نباشد و برای کسانی که مو دارند و نواحی خالی سر زیر مو پوشش داده می‌شود سرعت عمل را بالا می‌برد.

کاربردهای میکرو اسکالپ چیست؟

طبق نظر پزشکان متخصص در این زمینه کاربردهای این تکنیک شامل:

  • پوشش دهی قسمت‌های طاس و کم پشت مو
  • پوشاندن زخم حاصل شده از عمل جراحی و یا اسکار ناشی از شکستگی روی سر یا ابرو
  • مخفی کردن سوختگی، زخم و یا خال مادر زادی
  • محو نمودن جای بخیه بعد از کاشت مو و یا هر نوع اسکار موجود بر روی سر
  • بیشتر کردن اثر بصری پس از انجام پیوند مو
  • پنهان کردن یا پوشاندن انواع اسکار مانند اسکار جراحی یا رد تصادفات و زخم‌های قدیمی

کاربردهای میکرو اسکالپ چیست؟

مدت زمان انجام میکرو اسکالپ چقدر است؟

بسته به وسعت ناحیه مورد نظر دارد، اما به صورت کلی بین میکرو اسکالپ سر بین 1 الی 4 جلسه و برای هر جلسه 2 الی 3 ساعت زمان لازم دارد.

اسکالپ سر چقدر ماندگاری دارد؟

ماندگاری این تکنیک بسیار زیاد است و میتوان گفت بین 5 تا حتی 10 سال نیز ماندگاری در میکرو اسکالپ وجود دارد. به مرور زمان کم رنگ شده و نیاز به ترمیم خواهد داشت. طبق تجربه ها بعد از یک سال باید آن را ترمیم کرد

مراقبت های پس از میکرو اسکالپ

پس از میکرواسکالپ نباید تا 3 روز استحمام کرد و از استخر و سونا نیز نباید استفاده نمود و همچنین در معرض شدید نور آفتاب نیز نباید قرار گرفت. پس از 3 روز می‌توان برای شستشو از شامپو بچه استفاده کرد و به دلیل اینکه کف سر خود چربی تولید می‌کند از پماد نباید به میزان زیاد استفاده کرد.

اسکالپ سر چه تفاوتی با کاشت مو دارد؟

کاشت مو روش های زیادی دارد که بر اساس بانک مو افراد واجد شرایط انجام می گردد. فولیکول های مو از ناحیه بانک مو برداشته می شوند و در ناحیه کم پشت یا طاسی، کاشت می گردند. اما میکرواسکالپ با تزریق تزریق رنگدانه بین لایه های درم و اپیدرم توسط پزشک متخصص انجام می شود که فولیکول های مو را اصطلاحا شبیه سازی می نماید.

اگر به دنبال مراکز تاتو پزشکی در شیراز هستید، می توانید به لینک درج شده مراجع نماید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *