تزریق چربی به سینه

تزریق چربی به سینه به همراه عوارض آن

در این مقاله از وب سایت رسمی پوست و مو در خصوص تزریق چربی به سینه و همچنین عوارض بعد از آن صحبت می کنیم. با ما همراه شوید.

تزریق چربی به سینه چگونه است؟

تزریق چربی به سینه یکی از جدیدترین خدمات زیبایی است که مورد توجه انم ها قرار گرفته است. از آنجایی داشتن سینه هایی خوش فرم می تواند در اعتماد به نفس خانم ها تاثیرگذار باشد، پیدا کردن یک پزشک خوب برای تزریق چربی کار بسیار دشواری می باشد.

تزریق چربی به سینه چگونه است؟

در ابتدا برشی که برای برداشت چربی ایجاد می شود. بعد از آن پزشک جراح چربی آماده شده با استفاده از سرنگ مخصوص یا کانولا به سینه تزریق می‌شود. این فرایند با چندین مرتبه تزریق انجام می‌شود و تکنیک مورد استفاده در انجام آن بستگی به نظر جراح دارد.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای تزریق چربی به سینه هستند؟

  • کسانی‌که سینه‌ی نامتقارن یا سینه‌ی افتاده دارند.
  • خانم‌هایی که به دلیل سرطان سینه، جراحی شده اند.
  • افرادی که می‌خواهند سینه‌های خوش فرم‌تر یا بزرگ‌تری داشته باشند.
  • خانم‌هایی که بعد از بارداری، شیردهی یا با افزایش سن، حجم سینه‌ی آن‌ها کوچک شده است.

بهبودی بعد از تزریق چربی به سینه چقدر طول می‌کشد؟

انجام تزریق چربی به پستان خانم ها یک عمل سرپایی است که با توجه به نظر پزشک، بیمار می تواند در همان روز بیمارستان را ترک نماید. دوران نقاهت این عمل با توجه به آناتومی بدن زیباجوی عزیز متفاوت است. اما به صورت کلی دوران نقاه این کار بسیار کوتاه می باشد.

ماندگاری تزریق چربی چقدر است؟

تزریق چربی به سینه یک روش دائمی با ماندگاری بالا است، فقط ممکن است با افزایش سن تا حد کمی اثرات آن کاهش پیدا کند. البته میزان مهارت و توان جراح در ماندگاری تزریق چربی تاثیرگذار است.

ماندگاری تزریق چربی چقدر است؟

عوارض تزریق چربی به سینه چیست؟

انجام کارهای زیبایی هر چند نیمه تهاجمی و یا غیر تهاجمی می تواند عوارضی را به همراه داشته باشد. در حالت کلی عارضه هایی همچون کبودی، قرمزی و ورم، درد جزئی، عدم امکان شیردهی و … می تواند از عارضه های این کار باشد.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کرده ایم شما را با تزریق چربی به سینه به همراه عوارض آن آشنا کنم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در میان بگذارید.

اشتراک‌گذاری