اسید تراپی در شیراز

لیست اسید تراپی در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

اسید تراپی یا اسید درمانی به عنوان بهترین روش از بین برنده بافت های مرده پوست و جوانسازی پوست است. این روش به شما کمک می‌کند تا بسیاری از مشکلات پوستی مانند جای جوش و لک ها را درمان کنید. در این مطلب در جدول زیر لیست کاملی از مراکز تخصصی اسید تراپی در شیراز را به همراه آدرس و شماره تماس قرار داده ایم.

شاید کلمه اسید شما را یاد لوله های آزمایشگاه و حباب ها و گازهای شیمیایی می اندازد. اسیدها ترکیبات معجزه آسایی هستند که برای پیلینگ صورت، مبارزه با آکنه، جوش زیر پوستی، چین و چروک، لکه های پیری، زخم ها، ناهمواری پوست، و سلامتی پوست و موی سر استفاده می‌گردند. به استفاده از این مواد برای درمان مشکلات پوست و مو اسید تراپی گفته می شود.

اسید تراپی صورت در شیراز

لیست مراکز تخصصی اسید تراپی در شیراز

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 مرکز مراقبت های پوستی رخ افسان شیراز، خيابان قصردشت، کوچه 54، ساختمان گلبرگ، نيم طبقه اول، واحد 2 07136276349
09173110852
09025590019 09177154263

بهترین کلینیک اسید تراپی صورت در شیراز

شهر شیراز به عنوان قطب پزشکی و زیبایی کشور کلینیک های تخصصی در خود جای داده است. اسید تراپی صورت را باید در کلینیک های تخصصی انجام دهید تا از عوارض آن دور بمانید. در جدول زیر آدرس و شماره تماس بهترین مراکز در این زمینه را جمع آوری کرده ایم.

هزینه اسید تراپی در شیراز

هزینه اسید تراپی در سال 1402 به عوامل مختلفی از جمله دستمزد دکتر، موقیعت جغرافیایی کلینیک و کیفیت مواد مورد استفاده بستگی دارد. اما به صورت کلی هزینه اسید تراپی در شیراز بین 3 تا 5 میلیون تومان متغییر است. میتوانید با مراجعه به شماره های مندرج در جدول فوق از هزینه دقیق این کار باخبر شوید.

اسید های مورد استفاده در اسید تراپی

اسید تراپی در شیراز را با استفاده از اسیدهای بهداشتی مختلف در کلینیک های تخصصی توسط پزشک متخصص انجام می‌شود. انتخاب نوع اسید برای اسید تراپی با توجه به نوع پوست و شدت آسیب پوستی انتخاب می شود. برخی از اسیدهای مورد استفاده در اسید تراپی عبارتند از:

  • اسید لاکتیک: این اسید برگرفته از شیر است و برای لایه برداری ملایم مناسب است. افرادی که دارای پوست خشک و حساس هستند و نیاز به لایه برداری عمیقی ندارند، می توانند از این اسید استفاده کنند.
  • اسید سالیسیلیک: این اسید از پوست بید گرفته می شود. اسید سالیسیلیک برای افراد دارای پوست چرب مناسب است. این اسید لایه برداری عمیق و با نفوذی انجام داده و آسیب های پوستی را به خوبی از بین می برد.
  • اسید سیتریک: سیتریک اسید برگرفته از مرکبات است و یک لایه بردار ملایم محسوب می شود. این لایه بردار برای رفع تیرگی پوست و روشن سازی پوست مفید است.
  • اسید مالیک: اسید مالیک از میوه سیب گرفته می شود. این اسید گزینه خوبی برای پوست های حساس است؛ چراکه لایه برداری را سطحی انجام می دهد.
  • تارتاریک اسید: تارتاریک اسید را از میوه موز یا انگور می گیرند. این نوع اسید، لایه برداری خفیفی روی پوست انجام می دهد و موجب شفافیت ظاهری پوست می شود. افراد دارای پوست خشک می توانند از این لایه بردار استفاده کنند.

اسید های مورد استفاده در اسید تراپی

عوارض احتمالی اسید تراپی چیست؟

  • خارش
  • سرخی
  • سوزش پوست
  • احساس سوزن سوزن هنگام استفاده
  • اگزما
  • پسوریازیس
  • آکنه روزاسه

مراقبت های بعد از اسید درمانی یا اسید تراپی

لایه برداری پوست روشی است که نیاز به دقت و ظرافت بالایی دارد. وقتی لایه بردار مناسب مورد استفاده قرار نگرفته و اصول لایه برداری صحیح رعایت نشود، نتیجه معکوس به دست می آید.
بنابراین برای انتخاب لایه بردار مناسب بهتر است با یک متخصص زیبایی مجرب مشورت کنید.
از مهمترین مراقبت ها بعد از لایه برداری استفاده از کرم ضد آفتاب مناسب نوع پوست است.
پوست لایه برداری شده هرگز نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرد. در غیر این صورت پوست آسیب جبران ناپذیری خواهد داشت.

لازم به ذکر است که اسید تراپی، با دوز و درصدهای مختلفی می تواند صورت بگیرد. فراموش نکنید که دوز های بالاتر برای پوست های چرب مناسب است و پوست های حساس و خشک بایستی از دوز های پایین اسید برای لایه برداری بهره مند شوند تا نتیجه اسیدتراپی معکوس نشود.

تجربه‌‌ای در زمینه اسید تراپی برای صورت دارید؟ فکر می‌کنید این روش تا چه اندازه برای درمان مشکلات پوستی مفید خواهد بود؟ لطفا تجربیات و نظرات خود درباره اسید تراپی را با ما و کاربران عزیز در میان بگذارید. همچنین اگر به دنبال کلینیک های تخصصی جوانسازی پوست در شیراز هستید به لینک درج شده مراجعه کنید.

نوبت دهی اینترنتی مراکز اسید تراپی در شیراز

گرفتن نوبت به صورت آنلاین به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و هزینه های زیادی می توانید ننوبت مراجعه خود را رزرو نمایید. برای این کار کافیست از لیست بالا روی نام مرکز مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای قابل رزرو، نوبت مراجعه خود را تعیین نمایید.