بهترین دستگاه جوانسازی پوست کدام است؟

بهترین دستگاه جوانسازی پوست کدام است؟

پیری زودرس پوست ممکن است در هر سنی بروز کند. برای جوانسازی و رفع پیری باید از بهترین دستگاه جوانسازی پوست استفاده کرد تا نتایج ایده‌آلی دیده شود. باید بدانید هیچ روش خانگی و سنتی نمی‌تواند تاثیر روش‌های کلینیکال را داشته باشد.

انواع دستگاه های جوان کننده پوست صورت

روش کلینیکال در جهت جوانسازی به روشی گفته می‌شود که پزشک به کمک تجهیزات مدرن مانند لیزر، امواج رادیوی، تزریق ژل و … با استفاده از دستگاه های خاص بافت‌های پوست را جوان می کند. در این مقاله قصد داریم دستگاه های جوانسازی را به تفکیک توضیح دهیم.

جوانسازی پوست با دستگاه هایفوتراپی

دستگاه هایفوتراپی (HIFU) یکی از دستگاه‌هایی است که کاربرد بسیار زیادی در جوانسازی پوست دارد. این دستگاه با امواج متمرکز رادیویی و با شدت بسیار بالا بر بافت های پوست تاثیر می گذارد. از مزایای این دستگاه می‌توان به عدم برش پوست اشاره کرد که نیازی به بخیه نخواهد بود. غیرتهاجمی بودن این دستگاه را یک مزیت بزرگ برای آن محسوب می شود.

اگر به دنبال مراکز تخصصی هایفوتراپی در شیراز هستید به لینک درج شده مراجعه کنید.

جوانسازی پوست با دستگاه هایفوتراپی

جوانسازی پوست با دستگاه کربوکسی

دستگاه کربوکسی جزو موثرترین دستگاه‌های جوانسازی پوست بوده و با گاز کربن دی اکسید عمل می‌کند. از این دستگاه برای درمان سیاهی دور چشم، کاهش چین و چروک، کاهش سلولیت و چربی‌های موضعی، بهبود افتادگی و شلی پوست استفاده می‌شود. برای دریافت نتایج موثر نیاز به انجام کربوکسی‌تراپی در 7 الی 10 جلسه می باشد و این تعداد جلسات دقیق را پزشک متخصص پوست و مو تعیین می کند.

جوانسازی پوست با دستگاه کربوکسی

جوانسازی پوست صورت با دستگاه اندولیفت

بسیاری از افراد اندولیفت را بهترین دستگاه جوانسازی پوست عنوان می‌کنند. اگر به دنبال کلینیک های تخصصی اندولیفت در شیراز هستید به لینک درج شده مراجعه کنید.

تمام دستگاه‌ها تنها زمانی بهترین هستند که متناسب با جنس پوست انتخاب شده و نتایج موثری از خود برجای بگذارند. روش اندولیفت جزو روشهای مقرون‌به‌صرفه بوده و تنها نیاز به ۱ جلسه درمانی دارد. از مزایای این روش می‌توان به از بین رفتن افتادگی پوست، افزایش تولید کلاژن، دقت بسیار بالا و بهبود در زمان کم اشاره کرد.

جوانسازی پوست صورت با دستگاه اندولیفت

جوانسازی پوست صورت با دستگاه لیزر فرکشنال CO2

لیزر فرکشنال CO2 با دی اکسید کربن کار می کند و با تابش پرتو لیزر به بافت پوست، باعث از بین رفتن خطوط و چین و چروک آن خواهد شد. فرکشنال در واقع جزو بهترین دستگاه جوانسازی پوست و از بین بردن ضایعات پوستی از نظر مردم و پزشکان است.

دستگاه (لیزر) فرکشنال CO2

 

 

اگر به دنبال مراکز تخصصی جوانسازی پوست در شیراز هستید که از تمام این دستگاه های جوان کننده استفاده می کنند، به لینک درج شده مراجعه کنید.

برای انتخاب بهترین دستگاه جوانسازی پوست هیچ المانی وجود ندارد. تمام روش‌ها می‌توانند بهترین باشند؛ به گونه‌ای اگر با تجویز پزشک و مطابق با جنس پوست مناسب انتخاب شوند، می‌توانند بهترین نتایج را داشته باشند.